משפט מסחרי – ליווי משפטי לגופים מסחריים

משפט מסחרי – ליווי משפטי לגופים מסחריים


כל מי שעוסק במסחר או במתן שירות ללקוחות, נדרש מידי פעם בפעם ליעוץ משפטי לגבי עניינים שונים הדרושים לו להקמת העסק, ללווי העסק מבחינה משפטית ולגביית חובות לעסק.

משרדנו נותן ליווי משפטי מלא ושלם לגופים עסקיים. מ- א' ועד ת'.

אנו נפעל להקמת הישות המשפטית שבאמצעותו יפעל העסק, לרוב ע"י הקמת חברה בע"מ; נסדיר את מערכת היחסים המשפטית בין השותפים לעסק; נלווה את העסק בעת רכישת/שכירת המקום ממנו הוא יפעל; נחתום ונאשר את מסמכי חשבון הבנק שבאמצעותו יקבל הבנק אשראי, ולפי בקשתכם נעבור גם על ההסכמים עם הספקים של העסק בטרם אלו ייחתמו.

אך בהקמת העסק לא מסתיים הטיפול המשפטי. במהלך ניהול העסק יש להכין הסכמי עבודה לעובדים ולייעץ בעניינים הקשורים ליחסי עובד-מעביד, יש לערוך הסכמים עם ספקים, עם לקוחות, נדרש ייעוץ לגבי חוזים שבעל העסק מתבקש לחתום עליהם -את כל אלו נוכל לעשות עבורכם, ובכלל ניתן מעטפת משפטית לאופן פעילות בעל העסק בהפעלת עיסקו.

מאחר ולעיתים לקוחות לא משלמים לבעל העסק עבור שירותיו, אזי במידת הצורך נפעל לגביית החוב בהליכים חוקיים באמצעות בתי המשפט או ההוצאה לפועל (ראו מאמר נפרד).

אם חלילה, ייתבע בעל העסק בעניין הקשור לעסק, אזי נפעל עבורו בבתי המשפט על מנת להגן עליו, על מנת לבטל את התביעה או לצמצמה, ועוד. עוה"ד במשרדנו מופיעים שנים רבות באופן תדיר בבתי המשפט – על כל ערכאותיהם עד בית המשפט העליון - ולכן בעלי נסיון רב בכל ענייני הליטיגציה בבתי המשפט.

משרדנו נותן כיום מעטפת משפטית לעסקים שונים ומגוונים, כגון חברה יזמית בתחום הנדל"ן המקימה ומשכירה מבנים, יקב, סופרמרקט, חברת שליחויות, חברה לשטיפת מכוניות ועוד.

הנכם מוזמנים להצטרף לעסקים אלו המקבלים שירות משפטי מוקפד במשרדנו!