עו"ד יהודה צור
שותף

 

תקציר נסיון מקצועי - עו"ד יהודה צור

עו"ד יהודה צור הינו עורך דין משנת 1998.

מאז שקיבל את הרישיון לעסוק בעריכת דין (1998 -2019) פעל עו"ד צור כבעל משרד עצמאי ועסק במגוון של תיקים מהתחום האזרחי - מסחרי בתחומים שונים ובעיקר בחוזים מסחריים, ליטיגציה אזרחית, ייצוג בהליכי פשיטת רגל והוצאה לפועל וכן בייצוג וטיפול משפטי בענייני מקרקעין.

בין השאר עוסק עו"ד צור, בייצוג כולל ומלא של חברות פרטיות מסחריות, מא' ועד ת' בכל עניין שיש לחברות אלו בתחום האזרחי, לרבות בעריכת הסכמי התקשרות עם צדדים שלישיים, מתן חוות דעת משפטיות, הכנת חוזי עבודה, ייצוג בביה"ד לעבודה מול עובדים או ארגוני עובדים/מעסיקים, ואף מטפל בגביית חובות שלא שולמו לאותן חברות. כך קיבלו אותן החברות "מעטפת משפטית" מלאה לכל צרכיהן, ביודען כי כל עניין הנדרש להן, הקשור לפעילותן העסקית, מטופל גם בהיבט המשפטי. בין השאר ייצג עו"ד צור וחלק הוא מייצג עוד עכשיו, חברה לייצור מטבחים, יקב, חברה יזמית בתחום הנדל"ן הבונה ומשכירה מבנים, סופרמרקט, אולם אירועים ועוד.

במסגרת פעילותו של עו"ד צור הוא מרבה לייצג בהליכי הוצאה לפועל ופשיטת רגל (חדלות פרעון) (בבית המשפט המחוזי וכשנדרש גם בבית המשפט בעליון), הן כמייצג חייבים והן מטעם זוכים (בעלי החוב). כאשר פועל עו"ד צור עבור "חייב" אזי הוא פועל לצמצום החובות, להגשת בקשות לביטול החובות או להפחתתם במגוון אפשרויות (כמו הליכי פשיטת רגל, הסדרי נושים ועוד), ואף פועל ישירות מול בעלי החוב במו"מ להפחתת החוב וביטולו. כאשר פועל עו"ד צור עבור "זוכה" אזי הוא פועל באמצעות מגוון של הליכי הוצל"פ לגביית החוב, עד למיצוי כל האפשרויות שבחוק לגביית החוב.

לאור נסיונו הרב בתחום זה של הליכי חדלות פירעון - מתמנה עו"ד צור על ידי בית המשפט פעמים רבות כ"בעל תפקיד" המשמש כידו הארוכה של ביהמ"ש להגשמת מטרות ההליך. במסגרת זו מכהן עו"ד צור כנאמן על נכסי חייב  בפשיטת רגל, כמפרק של חברות, ולאור נסיונו בתחום דיני העבודה גם כמנהל מיוחד לבדיקת תביעות חוב של עובדי חברות שפורקו.

תחום נוסף בו פועל עו"ד צור הינו בענייני מקרקעין. עו"ד צור ייצג עשרות לקוחות במכירת/קניית דירותיהם (בין אם בדירות יד ראשונה (דירה מקבלן) או דירות יד שניה) ייצג בעלי עסקים רבים בענייני שכירות- לעיתים מטעם המשכיר ולעיתים מטעם השוכר. עו"ד צור בקיא מאוד בכל תחומי הנדל"ן לרבות במשמעויות המיסוי של עסקאות נדל"ן אלו.

תחום נוסף המשיק לענייני חוזים ומקרקעין הוא תחום הירושות, הצוואות  והעזבונות. עו"ד צור מרבה לערוך צוואות, לממש אותן (לאחר פטירת המוריש) ואף משמש כמנהל לעזבונות במידת הצורך. במסגרת זה, ובעקבות החידוש בתחום האפוטרופסות, הוסמך עו"ד צור גם לערוך יפויי כח מתמשך, והוא פועל גם בתחום זה.

מאז 2018 פועל עו"ד צור בשיתוף פעולה עם עו"ד אופיר פורת במשרד עורכי הדין ונוטריון צור - פורת. עו"ד פורת עוסק שנים רבות בעסקאות מקרקעין ובתביעות מקרקעין למיניהן, וכן מרבה להופיע בבתי משפט, כליטיגטור מצטיין. במשך כ- 20 שנה עבד עו"ד פורת בשירות הציבורי ובשנת 2018 חבר למשרד עו"ד צור. שיתוף הפעולה בין עו"ד צור לעו"ד פורת מקנה למשרד עומק  ומקצועיות רבה יותר.

מחוץ לפעילותו כעו"ד פעיל ומוכר בירושלים, מחוץ לשעות העבודה - עו"ד צור מתנדב ב"מגן דוד אדום" כחובש רפואת חירום ונהג אמבולנס, ופועל במסגרת התנדבות שבועית להצלת חיים.